V návaznosti na rozeběhlé prezenční školení B1 ICT – „Co už máme“ jsme pro vás připravili webináře Autorský zákon a Moderní způsoby výuky.

Pro lepší přehlednost najdete pokyny, registraci a odkazy na jednotlivé webináře na samostatné stránce zde.

 

 

 

 

Zahájení webinářů

3 thoughts on “Zahájení webinářů

  • 18.11.2014 v 8:23
    Permalink

    Dovolte malý komentář k absolvovanému školení: Minulé úterý v 18.00 jsem společně s kolegy „odseděl“ povinný webinář na téma „MODERNÍ ZPŮSOBY VÝUKY“. Čekal jsem aktuální témata a přímočarý „tah na branku“. Opak byl pravdou. Unavený a často nesrozumitelný projev lektora, žádná nová fakta… Zasmál jsem se když nám opakovaně sdělili, že se učitel při používání ICT techniky v praxi „NEMÁ BÁT“ a jaké jsou způsoby učení. (Jakoby nemluvili k pedagogům.)

    Dnes si MUSÍME ODSEDĚT webinář na téma „AUTORSKÝ ZÁKON“. Též téma, které by se mohlo hodit. Bojím se však, že to dopadne podobně. Navíc naše škola před rokem absolvovala draze placené školení na totožné téma – v rámci práce na projektu DUM…

    To si v dnešní, časově zaneprázdněné době opravdu „zasloužíme“ takovou masáž ???

    Pokud mluvím pouze v rámci projektu „DUM“ a nyní i pro „Tablety do škol“, tak zde vidím jednoznačný vliv lobbismu někoho, kdo dodává nejen samu certifikovanou techniku, ale velmi úspěšně se živí i školeními, které společně s technikou musí být VELMI draze „certifikovány“ a polykají jistě dobrou třetinu prostředků ze zbytečných fondů EU…

    A proč to všechno? Pro neuvěřitelný balík 20 tabletů do školy, které 15 kantorů odpracuje svými hodinami odsezenými na webinářích, k tomu jedno mnohohodinové školení přímo ve škole. A využití tabletů? Při tomto počtu o ně bude zpočátku neuspokojitelná poptávka, což v důsledku povede k tomu, že zůstanou někde v kabinetu. Nedokáži si představit, že budou po ruce někde u vedení školy, že bude fungovat „rezervační systém“ atd…
    Rád bych se mýlil…
    Známe snad totiž všichni, že věškeré dotace, granty, kvóty a podobně jsou vykoupeny neefektivitou práce armády úředníků, kteří se tím vším živí.
    Poradil bych všem, aby se řídili následujícím: Peníze co nejpříměji a bez přerozdělování tam, kam patří. (To znamená – z FÚ „do Prahy“, pak přes vládu na ministerstva a poté přímo do škol.) Je to tak těžké ???
    Pak by těch tabletů mohlo do školy přijít dvojnásobek, a zbylo by i na servis a provoz…

    Nashle u webinářů… :(

    Odpovědět

Napsat komentář: Jitka Smolová Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *